Saturday, March 6, 2010

Chocolate Class on 19th Feb 2010



Alhamdulillah,syukur ke hadrat ilahi kerana dengan izinNya kelas coklat telah bermula di area Johor.1st Student saya ni dua sahabat baik yang berasal dari Felda Lok Heng Kota Tinggi.Kak Mieza & Kak Mayzie ni bukan calang² orangnye,dua² berkerjaya.Kak Mayzie pada mulanya hanya berniat untuk menemani tetapi apabila melihat kami memulakan kelas,dia seronok untuk join sekali kelas saya.



Sungguh² nampaknya akak² kita belajar ye,kedua²nya punya bakat dan kesungguhan yang tersendiri.



Inilah hasil yang memuaskan dari kedua² kakak kita.Terima kasih yati ucapkan,Semoga apa yang dipelajari dapat dipraktikkan dirumah dan kalau berminat boleh jadikan sebagai kerja sampingan atau door gift untuk hari bahagia (:

Erm...Special menu for lunch ini telah disediakan oleh Kak Ana saya.Sesungguhnya pedas tapi meletup gitu.Terima kasih kepada kakak saya yang banyak membantu saya didalam menguruskan perniagaan ini.Love u sis and Thank you so much for your supported.

No comments:

Post a Comment