Friday, September 17, 2010

Hari Keluarga Taman Anggerik Bandar Tenggara



Booth ni saya buka sempena Family day di Taman Anggerik Bandar Tenggara.Seronok melihat anak-anak kecil yg teruja dengan colourful lollychoc.Beraneka Homemade Chocolate saya buat untuk booth saya ini antaranya Chocolate Cake,Colourful Lollychocolate,Chocolate Oreo,Chocolate berfilling(courverture (Gred A) & compound (Gred B)),Donnut Chocolate,Kuih Bakar berperisa Pandan,Jagung,Labu dan 1 lagi lupela (:



Ini gambar2 yg sempat diambil.Adek2 comel tu dari Sekolah Arab Bandar Tenggara,boleh dikatakan peminat akak gitu ~~~~(: weeee,gurau je.Diorang best,diorang frendly.Thank you gurls,U all make my day so sweet.Dua gambar kecil tu,saya bersama orang2 kuat yg banyak membantu dan menyokong saya selamani.Terima kasih diucapkan kepada Akak saya Rohana dan Ma Bezpren Ros.Allah s.w.t sahaja dapat membalas jasa kalian.Amin

No comments:

Post a Comment